Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Koordynator Zespołu Obsługi Klienta

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Centrum Medicover Klimaczaka

Franciszka Klimczaka 1

Twoim głównym obowiązkiem będzie koordynacja zespołu obsługi pacjentów, czyli:
  • monitorowanie pracy zespołu (od 5 do 15 osób),
  • obsługa reklamacji,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałość o realizację celów finansowych.

Najlepszy kandydat to taki, który:

  • posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
  • ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
  • cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jest nastawiony na realizacje celów.
Jakie warunki współpracy możemy ci zaproponować? 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy ( ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy ( Nasze Centra są otwarte między 8:00 a 21:00 od poniedziałku do soboty)
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy
    nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów)
    możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje