Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

 

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
woj. świętokrzyskie

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi?

 

Co nas wyróżnia?
  • Amerykańskie standardy
  • Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm
  • Inwestujemy w przyszłość
Jeśli:
  • posługujesz się płynnie językiem niemieckim (min. B2)
  • jesteś osobą otwartą na aktywną sprzedaż
  • komunikacja przez email/czat/ telefon jest Ci znana
  • masz zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywanie ich nie sprawia Ci kłopotu
  • chcesz otrzymywać dodatkowe wysokie prowizje sprzedażowe

To idealnie pasujesz do naszego zespołu!

 

Jeśli wstęp Ciebie zaciekawił to poniżej dowiesz się jak będzie wyglądała Twoja przygoda w Concentrix (CNX).

 

Co Cię czeka w pierwszym miesiącu:
  • szkolenie merytoryczne (na miejscu w Lublinie) z doświadczonymi trenerami (przygotujesz się do samodzielnego wykonywania pracy i nawiążesz nowe znajomości)
Drugi miesiąc:
  • Onboarding - Twoja 5-dniowa przygoda w Lublinie (w pełni opłacona przez pracodawcę)
  • Nesting – będziesz stawiał swoje pierwsze kroki w zespole (telefon/email/ chat) pod okiem doświadczonych współpracowników i przy wsparciu Twojego Leadera
  • Otrzymasz dodatkowe szkolenia sprzedażowe, aby zwiększyć Twoje kompetencje i wypłacane prowizje
Co CNX oferuje:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 5000 pln brutto + bonus + prowizja (bez górnego limitu)
  • Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

28.06.2022

Specjalista w Biurze Obsługi Klienta z j. angielskim

Firma: Maczfit Foods Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Józefosław, pod Warszawą

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klientów (również obcojęzycznych) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy Zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji Zarządzanie zamówieniami i wsparcie klientów w procesie zakupowym Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów Współpraca z działem logistyki i zaopatrzenia...

Więcej informacji

28.06.2022

Customer Success Manager

Firma: ParkDepot GmbH

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

As Customer Success Manager Poland (m/f/x) you are the main contact for our new and existing B2B-customers in Poland. You guide them through the onboarding process, understand their needs and challenges, gather feedback, recognize opportunities for growth and help them take their parking lots into the digital era. The long-term...

Więcej informacji

28.06.2022

Customer Service Professional – French and English speaker

Firma: SITEL Polska

Lokalizacja: mazowieckie /

On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of payment terminals. We expect French - Native/Fluent English - min. C1 level IT literacy (Windows, MS suite Excellent interpersonal skills Team work oriented

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia