Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Twoje zadania:
  • telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych.
  • obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta.
  • obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic nie sprzedajemy.
  • kontakt z Klientem anglojęzycznym i polskojęzycznym.
  • wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy.
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • poszukujesz miejsca, gdzie będziesz się rozwijać długoterminowo (nie szukamy osób na okres krótko terminowy np. 3 mies.)​
  • jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna na min. 30h w tygodniu.
  • znasz j. angielski na poziomie B2, umożliwiającym kontakt z klientem anglojęzycznym (warunek konieczny).
  • znasz j. polski na bardzo dobrym poziomie w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
  • znasz pakiet Office.
  • jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi.
  • jesteś osobą samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy.
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem w Contact Center.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie w trybie hybrydowym​ (Warszawa, Ochota, ul. Aleje Jerozolimskie 96).
  • infolinia pracuje od poniedziałku do piątku 7:00 – 21:00 oraz weekendy 8:00 – 20:00.
  • grafik ustalisz z miesięcznym wyprzedzeniem z menadżerką.
  • zapewnimy Ci kompleksowe szkolenie wprowadzające (ok. tydzień),  a następnie wsparcie opiekuna (Buddy).
  • karta sportowa Medicover Sport.
  • zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych.
  • program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
  • możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.

Poznaj etapy rekrutacji:

  1. Analiza CV
  2. Wywiad telefoniczny
  3. Spotkanie zdalne
  4. Decyzja

Podobne oferty:

23.11.2024

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...

Więcej informacji

23.11.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

23.11.2024

Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia