- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
- Umowę zlecenie
- Bonusy do wynagrodzenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Pracę zmianową
- Studenci mile widziani
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz.)
Podobne oferty:
10.12.2024
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...
10.12.2024
Konsultant / Konsultantka Centrum Obsługi Klienta
Firma: Holcim Polska S.A
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Piechcin
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień. Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej. Rejestrowanie/anulowanie/modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach reglamentacyjnych. Bieżąca kontrola...
10.12.2024
Doradca klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z...