- Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe.
- Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z bonusem.
- Elastyczny czas pracy i weekendy według ustalonego grafiku.
- Komfortowe warunki pracy i wszechstronne szkolenie wstępne.
Podobne oferty:
19.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży. Komunikować się z...
19.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży. Komunikować się z...
19.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży. Komunikować się z...