Konsultant IT - Help Desk

Tensoft Sp. z o.o. jest producentem systemu AdAS dedykowanego samorządom (urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe). Przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Tensoft obsługującej sektor Administracji Publicznej. Prowadzimy działalność o zasięgu ogólnopolskim. Nasze oddziały mieszczą się w Opolu, Gdańsku, Bydgoszczy i Lublinie.

Firma działa w ramach zintegrowanego systemu zarządzania zgodnego z ISO 9001:2015 i ISO 27001:2022.

Konsultant IT - Help Desk
Miejsce pracy: Opole
Twój zakres obowiązków
  • Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS
  • Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań
  • Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów
  • Konfiguracja i aktualizacja oprogramowania u klientów
  • Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłaszanych problemów i ich rozwiązań
  • Szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z systemu AdAS
  • Współpraca z zespołem programistów i administratorów w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów
Nasze wymagania
  • Ogólna wiedza w zakresie technologii informatycznych
  • Preferowane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (kierunki informatyczne lub ekonomiczne)
  • Doświadczenie w pracy z klientem
  • Chęć rozwoju, gotowość do nabywania nowej wiedzy i otwartość na nowe technologie
  • Prawo jazdy kat. B (czynne). Nie dotyczy osób niepełnosprawnych ruchowo
  • Umiejętność pracy z ludźmi oraz otwartość do prowadzenia rozmów z klientami
  • Zorganizowanie i terminowość
  • Umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Dla osób zainteresowanych STAŻAMI I PRAKTYKAMI (rozpatrujemy aplikacje tylko studentów lub absolwentów studiów informatycznych)
Mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze systemów informatycznych (np. ERP, CRM lub Help Desk)
  • Znajomość języka SQL
  • Umiejętność programowania skryptów/wydruków/raportów w programach typu Fast Report/Crystal Reports
  • Wiedza w zakresie dziedzin realizowanych w urzędach miast i gmin np. finanse, księgowość, kadry i płace, podatki lokalne itp.
Takie dajemy możliwości rozwoju
  • szkolenia wewnątrzfirmowe
  • szkolenia zewnętrzne
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
  • wymiana wiedzy technicznej w firmie
To oferujemy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od zaraz – pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16
  • Szybkie i bezbolesne wdrożenie, dostarczymy materiały plus przeprowadzimy wewnętrzne szkolenie, a także zapewnimy potrzebne wsparcie na każdym etapie Twojej pracy
  • Możliwość szybkiego rozwoju w kierunku specjalisty ds. wdrożeń
  • Nabycie eksperckiej wiedzy m.in. z zakresu zarządzania bazami danych, przygotowania skryptów, obsługi programów klasy ERP
  • Czeka na Ciebie uśmiechnięta ekipa i komfortowe warunki pracy
Wsparcie zespołu
  • Podchodzimy profesjonalnie do przeszkolenia każdego nowego pracownika, ponieważ zależny nam na skutecznym wdrożeniu. Dlatego stawiamy na spokojną i merytoryczną adaptację. Dostaniesz od nas materiały do nauki i analizy. Otrzymasz kompleksowe wsparcie swojego zespołu, tak abyś nabrał pewności siebie, nabył odpowiednich kompetencji, co pozwoli Ci szybko samodzielnie realizować zadania i osiągać satysfakcję z pracy u nas.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.11.2024

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Firma: TENSOFT Sp. z o.o.

Lokalizacja: opolskie / Opole

Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu AdAS. Współpraca w zespole IT...

Więcej informacji

11.11.2024

Operator Helpdesk

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi

Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w skali globalnej w zakresie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia