Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
- Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
- Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu).
- Szkolenie.
- Możliwości awansu.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto.
- Konsultacje z psychologiem.
- Karta sportowa (Medicover Sport).
- Opieka medyczna (Luxmed).
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Kafeteria Worksmile
- Zniżki na produkty naszych partnerów...
...i wiele więcej!
Podobne oferty:
23.11.2024
Konsultant z językiem niemieckim B2
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität verbinden können und Spaß daran...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...