- Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat).
- Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
- Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami.
- Dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Znajomość Windows, MS Office.
- Komunikatywność, orientacja na klienta, zainteresowanie technologią.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Elastyczny grafik pracy zmianowej.
- Szkolenie wstępne.
- Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
Podobne oferty:
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
20.11.2024
Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.
18.11.2024
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji