- Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (słodycze).
- Wdrażanie nowych możliwości biznesowe, zarówno w obrębie obecnych, jak i potencjalnych nowych partnerstw.
- Prowadzenie negocjacji oraz finalizacja umowy.
- Analiza danych rynkowych i trendów konsumenckich.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG, mile widziane w dziale słodyczy.
- Znajomości branży oraz trendów rynkowych i produktowych.
- Wyższe wykształcenie.
- Gotowości do podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dużą samodzielność w działaniu i swobodę w realizacji pomysłów.
- Możliwości rozwoju i pracy nad różnorodnymi, ciekawymi projektami.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu skoncentrowanego na wspólnych celach.
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym pakietem benefitów, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę multisport oraz samochód służbowy do użytku również prywatnego.
Podobne oferty:
21.11.2024
Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Branża Poligraficzna
Firma: Colours Factory
Lokalizacja: wielkopolskie / Piła
Tryb pracy: stacjonarna i mobilna (teren całej Polski) Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Polski, Ofertowanie, umawianie spotkań, prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów, Budowanie relacji z klientami oraz dbałość o jakość świadczonych usług, Współpraca z innymi działami...
21.11.2024
Key Account Manager
Firma: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "ARGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: podkarpackie / Łańcut, ul. Wiejska 16
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie umów w celu...
18.11.2024
Specjalista do spraw kluczowych klientów
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z najważniejszymi klientami firmy z Bliskiego Wschodu (w języku arabskim);- pozyskiwanie i obsługa klientów;- dbanie o relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;- tworzenie strategii sprzedaży oraz odpowiedzialność za prowadzenie aktywnej sprzedaży...