Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!

 

Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi klienta.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!

https://www.youtube.com/watch?v=GOrr_Yna3wg

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa


Obowiązki:
  • Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (małe i średnie firmy) poprzez kontakt telefoniczny
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych i negocjacji
  • Dbanie o realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień klientów

Wymagania:
  • Pierwsze doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub call center będzie mile widziane
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji biznesowych
  • Komunikatywność, pewność siebie i nastawienie na realizację celów
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób profesjonalny i ukierunkowany na potrzeby klienta
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i systematyczność w działaniu
  • Gotowość do nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży B2B oraz e-commerce

Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + prowizja)
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej FitProfit
  • Dbamy o work-life balance
  • Spotkania integracyjne, np. piwne piątki, imprezy świąteczne
  • Owocowe środy

Podobne oferty:

08.11.2025

Customer Support with Danish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...

Więcej informacji

08.11.2025

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...

Więcej informacji

08.11.2025

Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami. Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem. Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1)....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia