Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
- Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...