Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
 
Do naszej Centrali w Błoniu k. Warszawy poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie, ul. Spedycyjna 1
Twój zakres obowiązków
-Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa)
-Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna
-Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień)
-Kształtowanie i promowanie wizerunku Firmy
-Współpraca z innymi działami Firmy w ramach realizacji procesu obsługi Klienta

Nasze wymagania
-Wykształcenie min. średnie
-Pasja do pracy z ludźmi
-Komunikatywność
-Umiejętność szybkiego uczenia się

Mile widziane
-Doświadczenie w pracy z Klientem
-Komunikatywna znajomość języka angielskiego

To oferujemy
-Umowa o pracę
-System premiowy
-Praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie w tygodniu)
-System wdrożenia "Smart Start" i opieka trenera wewnętrznego przez cały okres wdrożenia
-Udział w Akademii Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych
-Programy wspierające rozwój w organizacji (Geodis Exchange Program, Program Rekrutacji Wewnętrznych)
-Program Poleceń Pracowniczych z gratyfikacją finansową
-Dostęp do platformy e-learningowej G-Campus
-Prywatna bezpłatna opieka medyczna Medicover
-Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego UNIQA
-Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
-Karty sportowe MultiSport i Medicover Sport
-Konkursy z nagrodami

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2024

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...

Więcej informacji

23.11.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

23.11.2024

Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia