Warszawa, ul. Ząbkowska
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem),
- posiadasz umiejętności sprzedażowe,
- dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz koordynowania grafikami.
- posiadasz umiejętność organizowania pracy, aby zapewnić skuteczne i efektywne funkcjonowanie centrum stomatologicznego.
- masz doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie kontaktów z pacjentami i wykazujesz empatię wobec ich potrzeb.
- zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb.
- koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia.
- przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu procesu leczenia.
- sprzedaż pakietów i usług stomatologicznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.
- edukacja pacjentów na temat stomatologii, zapewnianie im niezbędnych informacji na temat planu leczenia i dbania o zdrowie jamy ustnej.
- Umowę o pracę na pełen etat, zapewniającą stabilne zatrudnienie i pełne świadczenia pracownicze.
- Codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera i wzajemna pomoc.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, które wyróżni Twoje CV w przyszłości.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, zapewniającą szybki dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
- Darmowe wejście na siłownię dwa razy w tygodniu, aby dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, z biletami do kina, teatru, karnety sportowe itp. w korzystnych cenach
- Grupowe ubezpieczenie NNW, abyś czuł się bezpiecznie podczas wykonywania swoich obowiązków.
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...
23.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
23.11.2024
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...