G DATA Software, z ponad 35-letnim doświadczeniem, dostarcza zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Nasze produkty są regularnie poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, co pozwala zapewniać naszym klientom najlepsze rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
Aktualnie intensywnie rozwijamy nasz zespół wsparcia sprzedaży, tworząc stabilne środowisko pracy, w którym stawiamy na długoterminową współpracę. Szukamy osoby, która dołączy do nas, aby wspólnie osiągać ambitne cele i przyczynić się do dalszego rozwoju naszej firmy.
- Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych firmy.
- Promowanie oprogramowania i usług firmy poprzez udzielanie informacji na temat produktów, usług oraz aktualnych ofert.
- Zbieranie i analizowanie informacji zgodnie z ustalonymi procedurami.
- Pielęgnacja i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klienta.
- Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych oraz przekierowywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich działów.
- Monitorowanie feedbacku od klientów i sugerowanie usprawnień w zakresie obsługi klienta.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w call center lub w dziale obsługi klienta).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy własnej.
- Znajomość obsługi systemów CRM oraz znajomość oprogramowania biurowego (MS Office).
- Zorientowanie na klienta i umiejętność budowania trwałych relacji.
- Chęć do nauki i rozwijania swoich umiejętności.
- Wynagrodzenie + system prowizyjny.
- Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.
Podobne oferty:
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
22.11.2024
Konsultant Infolinii Sprzedaż
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Główne zadania: Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub...
22.11.2024
Konsultant Infolinii Sprzedaż
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, Aktualizacja...