Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta

Jesteśmy LOVELEC – czeska marka rowerów elektrycznych z serca Śląska, z siedzibą w Czeskim Cieszynie. 
 
Od ponad 15 lat z pasją projektujemy i produkujemy rowery elektryczne, które łączą funkcjonalność, nowoczesne technologie i styl. Naszym celem jest uprzyjemnienie codziennego transportu – w mieście, w terenie i na długich trasach – tak, aby był bardziej komfortowy, przyjemny i ekologiczny. 
 
Jesteśmy firmą rodzinną, ale działamy na wielką skalę. Nasze rowery jeżdżą w Czechach, Polsce, Słowacji i na innych rynkach europejskich. Każdy model powstaje dzięki zespołowi ludzi z pasją do rowerów, techniki i designu. Ciągle się rozwijamy, inwestujemy w nowe projekty i podnosimy jakość naszych produktów. 
 
Aktualnie poszukujemy nowego członka do zespołu – specjalisty ds. administracji z zakresu obsługi klienta, który odegra kluczową rolę w codziennej komunikacji z klientami oraz wspieraniu naszych procesów biznesowych. Szukamy kogoś, kto rozumie potrzeby klientów, posiada umiejętności organizacyjne, jest skrupulatny, a także potrafi efektywnie pracować z danymi i systemami wewnętrznymi. Do obowiązków specjalisty będzie należeć zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu obsługi klienta, realizacja zapytań klientów, zarządzanie zamówieniami oraz udział w doskonaleniu doświadczeń klienta. 
 
Szukasz pracy, która da Ci satysfakcję i pozwoli Ci się realizować? 
  • Dołącz do nas i pracuj nad rozwojem marki elektrowerów LOVELEC. 
  • Wnieś swoje DNA do marki, pracuj bezpośrednio u producenta i współtwórz silny brand w e-mobilności. 
  • Stań się częścią młodego, progresywnego zespołu – u nas nie zaznasz nudy. 
Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Miejsce pracy: Český Těšín
PRACA STACJONARNA

Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie obsługi administracyjnej (serwis, sklep stacjonarny oraz sprzedaż online) 
  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji 
  • Opracowywanie materiałów i dokumentów 
  • Wyszukiwanie informacji i przygotowywanie danych do dalszego przetwarzania 
  • Utrzymywanie porządku w dokumentach i bazach danych 
  • Komunikacja z klientem (osobiście, telefonicznie, mailowo) 
  • Realizacja codziennych zadań administracyjnych 
  • Współpraca z innymi działami
Czego od Ciebie oczekujemy 
  • Wykształcenie średnie lub wyższe 
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży rowerowej) 
  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (w mowie i piśmie) 
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie) 
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziana 
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych 
  • Samodzielność, niezawodność, dokładność 
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego koordynowania zadań 
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne 
  • Odporność na stres 
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy 
  • Interesującą pracę w młodym zespole z dużą możliwością samorealizacji 
  • Udział w budowaniu i rozwoju marki w e-mobilności 
  • Możliwość pracy bezpośrednio u producenta – wpływ na produkt końcowy 
  • Zniżki pracownicze na produkty z naszego portfolio 
  • 20 + 5 dni urlopu 
  • Dopłata do posiłków 
  • Firma zapewnia sprzęt: komputer i telefon 
  • Bonusy finansowe za realizację zadań specjalnych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Podobne oferty:

19.10.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Dziekana

Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: weryfikacja i prowadzenie dokumentacji formalnej wydziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną. obsługa kancelaryjna Dziekana, Prodziekanów i Menedżerów kierunków. prowadzenie terminarza spraw, przyjęć, konsultacji oraz organizacja spotkań. obsługa korespondencji...

Więcej informacji

14.10.2025

Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)

Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do...

Więcej informacji

14.10.2025

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia