- Obsługa klientów według standardów firmy
- Dodawanie wszystkich informacji do systemu
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami
- Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań
- Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań
- Mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej
- Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Umiejętności sprzedażowe
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność i samodzielność w organizacji pracy
- Umowę o pracę podpisywaną
- Benefity pracownicze
- Pracę w międzynarodowej firmie
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...