Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży wew. z językiem angielskim


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży wew. z językiem angielskim
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Nr Ref.: 14981

Zadania:
  • Obsługa klientów według standardów firmy
  • Dodawanie wszystkich informacji do systemu
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami
  • Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań
  • Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań
Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej
  • Znajomość języka angielskiego  warunek konieczny
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność i samodzielność w organizacji pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę podpisywaną
  • Benefity pracownicze
  • Pracę w międzynarodowej firmie 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

Podobne oferty:

22.11.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Firma: STEGU Sp. z o.o.

Lokalizacja: opolskie / Jełowa

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...

Więcej informacji

22.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

22.11.2024

Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia