Ogłoszenie numer: 10344065, z dnia 2025-10-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
- Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
- Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
- Znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
- Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
- Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
- Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
- Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
- Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Podobne oferty:
11.11.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...
11.11.2025
Elektronikberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren Bedürfnissen gerecht zu werden,...
11.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie techniczne. Rozdzielanie zadań...