- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
- Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur w celu zapewnienia precyzyjnych informacji dla klientów.
- Utrzymanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, norweski na poziomie minimum C1, angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
- Wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Elastyczne warunki pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
Podobne oferty:
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Croatian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...