Specjalista ds. obsługi klienta

 

Wendre, razem z Wendre Scandinavia AB, Trading House Textile Wuxi Co Ltd oraz Parnu Beach & Golf Resort stanowi część grupy Trading House Scandinavia AB. Zarząd Trading House znajduje się w Szwecji. Producent pianki firma Wenfom AS oraz Stram OU producent składanych łóżek również są częścią grupy. Wendre ma w Estonii dwa oddziały produkcyjne zlokalizowane w Pärnu i w Vändra, zakład produkcyjny w Polsce oraz biuro sprzedaży w Niemczech.

 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą
Opis stanowiska:
  • koordynacja i nadzór nad realizacją zamówień;
  • obsługa klienta głównie w j. angielskim;
  • kompleksowa obsługa systemu klienta (e-com);
  • monitoring stanów magazynowych;
  • nadzór nad realizacją budżetu/ planu sprzedaży;
  • ścisła współpraca z poszczególnymi działami w firmie;
  • nadzór nad właściwym przepływem informacji;
  • wspieranie działań sprzedażowych;
  • przygotowywanie raportów z powierzonych zadań.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie oraz w piśmie);
  • dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
  • dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta.
Oferujemy:
  • pracę w młodym zespole, w środowisku międzynarodowym;
  • stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • szkolenia z zakresu obsługi systemu firmowego oraz klienta;
  • ciekawą pracę i przyjazną atmosferę;
  • możliwość doskonalenia zawodowego.
Opis stanowiska:
  • koordynacja i nadzór nad realizacją zamówień;
  • obsługa klienta głównie w j. angielskim;
  • kompleksowa obsługa systemu klienta (e-com);
  • monitoring stanów magazynowych;
  • nadzór nad realizacją budżetu/ planu sprzedaży;
  • ścisła współpraca z poszczególnymi działami w firmie;
  • nadzór nad właściwym przepływem informacji;
  • wspieranie działań sprzedażowych;
  • przygotowywanie raportów z powierzonych zadań.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie oraz w piśmie);
  • dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
  • dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta.
Oferujemy:
  • pracę w młodym zespole, w środowisku międzynarodowym;
  • stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • szkolenia z zakresu obsługi systemu firmowego oraz klienta;
  • ciekawą pracę i przyjazną atmosferę;
  • możliwość doskonalenia zawodowego.

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia