Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Zarządzanie kontami klientów.
- Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami.
- Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów.
- Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami.
- Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych.
- Obsługa i eskalacja trudnych zapytań klientów.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub zarządzaniem klientami (Account Manager, Sales Manager itp.).
- Umiejętność zarządzaniu wieloma projektami równocześnie.
- Zdolności negocjacyjne.
- Umiejętność pracy zmianowej i komunikacji telefonicznej.
- Pozytywne podejście, zaangażowanie i kreatywność.
- Bonusy za osiągane rezultaty.
- Pakiet relokacyjny: bilet lotniczy + pomoc w zakwaterowaniu.
- Szkolenie w zakresie rynków finansowych.
- Tygodniowy pakiet żywnościowy (po 3 miesiącach pracy).
- Lokalne zniżki (kawiarnie, siłownie, biura nieruchomości).
- Atrakcyjne programy motywacyjne z nagrodami i eventami.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...