Specjalista ds. Obsługi Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Malta
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie kontami klientów.
  • Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami.
  • Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów.
  • Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami.
  • Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych.
  • Obsługa i eskalacja trudnych zapytań klientów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub zarządzaniem klientami (Account Manager, Sales Manager itp.).
  • Umiejętność zarządzaniu wieloma projektami równocześnie.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Umiejętność pracy zmianowej i komunikacji telefonicznej.
  • Pozytywne podejście, zaangażowanie i kreatywność.
Pracodawca oferuje:
  • Bonusy za osiągane rezultaty.
  • Pakiet relokacyjny: bilet lotniczy + pomoc w zakwaterowaniu.
  • Szkolenie w zakresie rynków finansowych.
  • Tygodniowy pakiet żywnościowy (po 3 miesiącach pracy).
  • Lokalne zniżki (kawiarnie, siłownie, biura nieruchomości).
  • Atrakcyjne programy motywacyjne z nagrodami i eventami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

22.11.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Firma: STEGU Sp. z o.o.

Lokalizacja: opolskie / Jełowa

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...

Więcej informacji

22.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

22.11.2024

Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia