W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce i rozbudową biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych,
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne Klientów,
- W zależności od potrzeby - przeprowadzanie oględzin u klienta,
- Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjne,
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta w procesie reklamacyjnym,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy w procesie reklamacyjnym,
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla współpracowników firmy.
- Znajomość i doświadczenie w branży budowlanej,
- Znajomość procedur reklamacyjnych (gwarancji, rękojmi),
- Wiedza techniczna z zakresu budownictwa,
- Umiejętność redagowania pism,
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientami,
- Systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy,
- Znajomość języka niemieckiego (będzie dodatkowym atutem).
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Narzędzia pracy (w tym samochód służbowy),
- Przyjazne środowisko pracy,
- Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- Eventy pracownicze.
Podobne oferty:
04.12.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
04.12.2025
Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu Rejestracja urządzeń w programie serwisowym Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji Informowanie o zwrotach Przekazywanie - wydawanie urządzeń do...
26.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...