Specjalista ds. reklamacji (branża budowlana)

W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce i rozbudową biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. reklamacji (branża budowlana)
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne Klientów,
  • W zależności od potrzeby - przeprowadzanie oględzin u klienta,
  • Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjne,
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta w procesie reklamacyjnym,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy w procesie reklamacyjnym,
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla współpracowników firmy.
Wymagania:
  • Znajomość i doświadczenie w branży budowlanej,
  • Znajomość procedur reklamacyjnych (gwarancji, rękojmi),
  • Wiedza techniczna z zakresu budownictwa,
  • Umiejętność redagowania pism,
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientami,
  • Systematyczność, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Prawo jazdy,
  • Znajomość języka niemieckiego (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Narzędzia pracy (w tym samochód służbowy),
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Eventy pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

04.12.2025

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73

Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...

Więcej informacji

04.12.2025

Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu Rejestracja urządzeń w programie serwisowym Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji Informowanie o zwrotach Przekazywanie - wydawanie urządzeń do...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia