- Prace terenowe, zdalne i w biurze
- Opracowywanie strategii marketingowych
- Rozwijanie strategii sprzedaży
- Tworzenie planów sprzedaży i polityki cenowej
- Analiza informacji rynkowych
- Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami
- Akwizycja i przygotowywanie ofert produktów
- Realizacja zamówień sprzedażowych
- Udział w targach branżowych
- Minimum średnie wykształcenie
- 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
- Doświadczenie w sprzedaży eksportowej
- Znajomość języka angielskiego, inne języki mile widziane
- Biegłość w MS Office
- Umiejętność prowadzenia prezentacji
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- Gotowość do podróży służbowych
- Chęć uczenia się i doskonalenia
- Dynamiczne środowisko pracy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- Pakiet benefitów (dofinansowanie posiłków, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Szkolenia i rozwój kompetencji
- Rodzinną atmosferę pracy
Podobne oferty:
19.07.2025
Specjalista obsługi klienta w dziale eksportu
Firma: Polcar P.P.H.
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska, k/ Warszawy
Zakres obowiązków: Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku Przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów Prowadzenie negocjacji handlowych Realizacja planów sprzedażowych Tworzenie analiz sprzedaży Uczestnictwo w targach branżowych Przygotowywanie...
19.07.2025
Specjalista obsługi klienta w dziale eksportu
Firma: Polcar P.P.H.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami Poszukiwanie nowych klientów na wskazanym rynku Przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów Prowadzenie negocjacji handlowych Realizacja planów sprzedażowych Tworzenie analiz sprzedaży Uczestnictwo w targach branżowych Przygotowywanie...
18.07.2025
Specjalista ds. sprzedaży i promocji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Lokalizacja: śląskie / Tychy
analiza rynku pod kątem innowacyjnych firm i podmiotów; pozyskiwanie partnerów biznesowych; analiza działań medialnych Partnera i możliwości promocji; przeprowadzanie rozmów telefonicznych, spotkań wideo lub spotkań stacjonarnych z Partnerami; rejestrowanie informacji w systemie CRM; raportowanie do...