- Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Praca nad zwiększeniem wolumenów przewozów poprzez budowanie długotrwałych relacji.
- Przyjmowanie i zarządzanie zleceniami:Przyjmowanie zleceń od klientów, planowanie i koordynowanie transportów, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji zleceń.
- Przygotowanie dokumentacji:Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych, zapewnienie ich kompletności i poprawności.
- Nadzór nad transportami:Monitorowanie przebiegu transportów, bieżąca współpraca z klientami, kierowcami i działami operacyjnymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów i zapewnienia terminowej realizacji zleceń.
- Analiza i rozwój klientów:Zbieranie informacji zwrotnych od klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych i maksymalizacja potencjału współpracy.
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej/transportowej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z klientami.
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość języka angielskiego (B2), polskiego (C1-C2), rosyjskiego (B2-C1) – warunek konieczny.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
- Biuro w centrum Białegostoku.
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: /
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych. Obsługa i eskalacja...
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...