Customer Service Representative with French and English


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Representative with French and English
Miejsce pracy: Zabierzów
Nr Ref.: 11393

Job Tasks

  • A main point of contact for all customer
  • Manage/co-ordinate the order process
  • Prepare & produce professional quotations
  • Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk
  • Active follow-up of outstanding quotes
  • As a Sales Force super user, ensure the systems is updated and maintained; liaise with both internal and external clients
  • Proactive control of Company generated leads, including follow-up and liaising with the sales force and external clients
  • Generate & check reports for the status of orders on a regular basis
  • Progress outstanding orders on the system
  • Receive & respond to all customer complaints & to follow the customer complaint procedure
  • Liaise with the accounts department regarding customer credit issues
  • Manage office phone calls in coordination with the other team members of the Customer Service
  • Support the Customer Service Supervisor with his/her reporting tasks and provide him/her actual & relevant data, information and graphics
  • Initiate and support local marketing initiatives
  • Visit exhibitions and conferences in agreement with the direct manager in order to generate leads, do the follow-up and create appointments for the sales force
  • Organize customer activities in agreement with the direct manager
  • All other activities related to the day-to-day business or to improve the business
  • Ensure all HSSEQ rules and regulations are communicated and enforced throughout the Organization; proactively participate to safety awareness and improvement
  • Represent the Company in a professional manner at all times, both internally and externally; follow the published processes and comply with all company policies and procedures; be an ambassador for the businesses in particular ensure that Health & Safety comes first at all time

Requirements:

  • Fluent in French to support the French market
  • English – essential fluent oral & written 
  • A minimum of 5 years’ experience in a similar position, commercial acumen and negotiation skills, with a strong business hunter mindset are required
  • Post-secondary education
  • Technical affinity and understanding of industrial markets
  • Good working knowledge of Office software (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Strong interpersonal skills, works and communicates well with internal colleagues and external customer
  • Energetic and proactive initiator; must present a professional and articulate image
  • Able to work to deadlines; excellent organizational skills

Offer:

  • Full-time employment contract
  • Attractive salary suitable to your skills
  • Opportunity to work in a fast developing international company
  • Hybrid working arrangement: 3 days work from the office and 2 days from home


The offer applies to permanent work

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

Podobne oferty:

16.05.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

Firma: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań prowadzenie i rozwijanie bazy...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Services Professional with Romanian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Service Specialist

Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will take responsibility to...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia