Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o.
- telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED,
- umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,
- informowanie o usługach i cenniku.
- komunikatywność, nastawienie na potrzeby Pacjenta,
- umiejętność obsługi komputera,
- dyspozycyjność do pracy min. 120 godzin w miesiącu,
- dostępność podczas szkolenia wstępnego od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15; przez okres około dwóch tygodni,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22 oraz w soboty i niedziele 7-21,
- znajomość języka angielskiego, ukraińskiego bądź rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce,
- atrakcyjny system wynagrodzenia oraz motywacyjny system premiowania - możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia nawet powyżej 1000 PLN brutto / miesięcznie,
- różnorodne formy współpracy, możliwość podjęcia zatrudnienia w ramach umowy o pracę po okresie próbnym,
- elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb: możliwość zmian 4, 6, 8, 10 lub 12 godzinnych; maksymalnie 2 dni weekendowe pracujące w miesiącu, wszystkie święta wolne,
- możliwość pracy zdalnej po pełnym wdrożeniu po około 6 miesiącach pracy stacjonarnej,
- profesjonalne, płatne szkolenie wstępne, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED,
- udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia,
- szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna,
- możliwość uczestniczenia w całorocznym kursie języka angielskiego,
- niepowtarzalną atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek - poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi,
- pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz w gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.
Podobne oferty:
29.04.2024
Customer Support Specialist with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in English. Communication skills and attitude towards working with people....
29.04.2024
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu budowanie i...
29.04.2024
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, CH Focus Mall
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...