Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Konsultant Service Desk


Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
  • Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
  • Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
  • Współpracę z pracownikami II linii wsparcia.
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows;
  • Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych;
  • Komunikatywność;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość długoterminowej współpracy;
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy i bezpłatny parking;
  • Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę);
  • Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą;
  • Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna;
  • Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.