Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000-8500zł brutto miesięcznie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
30.04.2024
Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim
Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, al. Grunwaldzka
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...
30.04.2024
Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim
Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. W. Sławka
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...
30.04.2024
Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim
Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Cybernetyki
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...