Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Koordynator Zespołu Call Center

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

 
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

 

Koordynator Zespołu Call Center
Zakres obowiązków:
  • Zbudowanie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
  • Dbałość o wysoką jakość usług
  • Efektywne pozyskiwanie nowych leadów
Oczekiwania:
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedaży
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celów
  • Mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej
Co oferujemy?
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy (blisko metra Wilanowska)
Zakres obowiązków:
  • Zbudowanie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
  • Dbałość o wysoką jakość usług
  • Efektywne pozyskiwanie nowych leadów
Oczekiwania:
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedaży
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celów
  • Mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej
Co oferujemy?
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy (blisko metra Wilanowska)

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl