Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach i Warszawie oraz Trójmieście. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych przy współpracy z wiodącymi ośrodkami z kraju i z zagranicy. Swoim pracownikom gwarantujemy stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju.

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie materiału do badań,
  • Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
  • Telefoniczna i osobista obsługa klientów,
  • Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
  • Prowadzenie spraw biurowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
  • Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
  • Biegła znajomość obsługi komputera,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczania,
  • Dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”

Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”

Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.

Podobne oferty:

11.05.2024

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Dbanie o wysoką jakość...

Więcej informacji

11.05.2024

Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Firma: AYALA S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno, Julianowska 59A

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami. Oczekiwania: Znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym swobodną...

Więcej informacji

11.05.2024

Customer supporter

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia