Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dołącz do #Unikalnych, jako:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Udział w procesie  przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia, oraz odbiorów lokatorskich,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie prac naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości.

Nasze wymagania

  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na zastępstwo),
  • Rozwój w spółce notowanej na GPW,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, tj. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne.
Grupa Unibep to
Największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Od lat znajdujemy się w czołówce firm budowlanych na rodzimym rynku. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.

Podobne oferty:

30.04.2024

Customer Care z językiem niemieckim

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...

Więcej informacji

30.04.2024

Customer Care z językiem niemieckim

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...

Więcej informacji

30.04.2024

Customer Care z językiem niemieckim

Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia