Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Obsługa zamówień na Allegro.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
- Podzielność uwagi i umiejętność równoległej pracy na kilku systemach informatycznych.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, systematyczność i odporność na stres.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Podobne oferty:
12.05.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Krakowska
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...
11.05.2024
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Reda
Praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż, wycena, negocjacje handlowe, obsługa komputera, wyjazdy na spotkania. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - znajomość języka angielskiego
11.05.2024
Starszy doradca ds. obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
- obsługa klientów turecko języcznych ;- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez chat ; - wsparcie klientów usług Google przez telefon, chat i pocztę elektroniczną na rynek turecki ;- dopasowywanie usług do potrzeb klienta oraz doradztwo i sprzedaż...