Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
 
Do naszej Centrali w Błoniu k. Warszawy poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie, ul. Spedycyjna 1
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa)
  • Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna
  • Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień)
  • Kształtowanie i promowanie wizerunku Firmy
  • Współpraca z innymi działami Firmy w ramach realizacji procesu obsługi Klienta
Nasze wymagania:
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Mile widziane doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta
  • Pasja do pracy z ludźmi i znajomość najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta
  • Umiejętność działania w szybko ewoluującym środowisku
  • Odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy Ci w zamian:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna Medicover
  • Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
  • Dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport, OKSystem)
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Szkolenia i kursy
  • System wdrożenia SMART START
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Konkursy z nagrodami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06.05.2024

Customer Support Specialist with Czech

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary 40 PLN...

Więcej informacji

06.05.2024

Customer Support Specialist with Bulgarian

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary...

Więcej informacji

06.05.2024

Customer Support Specialist with English and Polish

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to experience the world, we offer a...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia