Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie umowami i harmonogramami,
  • Korespondencja z klientami,
  • Codzienna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Min. wykształcenie średnie (studenci również mile widziani),
  • Dobra znajomość MS Office,
  • Samodzielność, dokładność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o zlecenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

26.04.2024

Pracownik biura obsługi klienta

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

Więcej informacji

26.04.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

Firma: Pomysłowi Księgowi

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...

Więcej informacji

26.04.2024

Care Coordinator - Customer Service Representative

Firma: Henry Meds

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia