Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Operator HelpDesk / Centrum obsługi zdarzeń

Operator HelpDesk / Centrum obsługi zdarzeń
Miejsce pracy: Poznań

Signal Group ’Przyszłość jest miejscem,które tworzymy.’

Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca. Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking. Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy. Dołącz do nas i się o tym przekonaj.

DO OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • Obsługa zdarzeń alarmowych
  • Obsługa zleceń serwisowych
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Obsługa central alarmowych
  • Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami
WYMAGANIA:
  • Praca w zespole
  • Praca na programach typu CRM
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Rzetelność
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
  • Doświadczenie w centrach pomocy technicznej
  • Doświadczenie w pracy na infoliniach
  • Kontakt z klientem przez telefon
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Premia miesięczna nawet 700zł brutto (!) 
  • Pracę w trybie zmianowym po 12h
  • 14 dni pracy i 16dni wolnych (!) w miesiącu
  • Możliwa częściowa praca zdalna
  • Zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
  • Bardzo duże możliwości rozwoju i awansu w strukturach
  • Pakiet medyczny
  • Ubezpieczenie grupowe