Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Specjalista ds. monitoringu i obsługi klienta

Ekoenergetyka Service Sp. z o.o. to nowoczesna baza serwisowa z centralnym magazynem części zamiennych oraz zespołem profesjonalistów. Świadczymy usługi instalacji i serwisu stacji ładowania pojazdów elektrycznych klientom Ekoenergetyki-Polska S.A. oraz innym podmiotom zarówno w kraju, jak i za granicą.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. monitoringu i obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska:
  • przyjmowanie zleceń serwisowych;
  • rejestrowanie zgłoszeń serwisowych w systemie zgłoszeń;
  • informowanie klienta o bieżącym statusie naprawy, planowanej wizycie serwisowej itp.;
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • aktywne monitorowanie stacji ładowania w dedykowanej aplikacji.
Profil Kandydata:
  • wykształcenie - minimum średnie, mile widziane techniczne o profilu informatyka/elektrotechnika lub pokrewne;
  • bardzo dobra znajomość języka obcego: angielski, niemiecki, hiszpański lub francuski - minimum B2;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • wysokie umiejętności interpersonalne;
  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym 12-godzinnym.
Oferujemy:
  • Możliwy awans wewnętrzny
  • Lider e-mobility
  • Zespołowość
  • Innowacyjna branża
  • Środowisko międzynarodowe
  • Atrakcyjne warunki finansowe
  • Szkolenia, rozwój pracowników
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Inicjatywy sportowe, np. pakiet OK System, squash
  • Udział w inicjatywach społecznych
  • Spotkania integracyjne i eventy firmowe
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy