Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
Nasze wymagania
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, min. poziom B2
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
  • dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
  • systematyczność i dokładność

Dodatkowe atuty:

  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów powiązanych ze sprzedażą w tym faktur, specyfikacji, dokumentów wymaganych do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel
To oferujemy:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, min. poziom B2
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą zamówień klienta (back office)
  • znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
  • dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
  • systematyczność i dokładność

Dodatkowe atuty:

  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej liderem w branży zabawek
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Podobne oferty:

20.10.2021

Customer Service Professional – Spanish and English speaker

Firma: SITEL Polska

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of payment terminals. We expect English - min. C1 level Native/fluent Spanish - min. C1 level IT literacy (Windows, MS suite) Excellent interpersonal skills Team work oriented

Więcej informacji

20.10.2021

Specjalista ds.obsługi klienta

Firma: Eckert AS Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Legnica

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Opis zadań: wykonywanie napraw zdalnych maszyn i urządzeń kompleksowa obsługa dealerów sporządzanie dokumentacji wysyłkowej obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów przygotowywanie ofert w zakresie świadczonych usług kontakt z klientem...

Więcej informacji

20.10.2021

Customer Service Specialist with Spanish

Firma: Genpact PL

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Inviting applications for the role of Customer Service Specialist with Spanish Responsibilities: Handling customer requests and Booking of Orders in the ERP system Ensure resolution to customer requests Collecting information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries Checking and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia