Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service" dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Bielany Wrocławskie
Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku niemieckim oraz angielskim

Wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) oraz niemieckiego (poziom B1)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Benefity
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroką gamę szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Bezpłatny dojazd z centrum Wrocławia autobusem pracowniczym, dla zmotoryzowanych bezpłatny parking
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku niemieckim oraz angielskim

Wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) oraz niemieckiego (poziom B1)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

  • Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
Oferujemy
  • Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia