- Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego
- Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową
- Obsługa procesu zamówienia
- Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie
- Chcesz rozwijać się w obsłudze klienta
- Jesteś komunikatywna/y i lubisz pracę zespołową
- Jesteś dyspozycyjna/y od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20 wg grafiku (jeden weekend pracujący)
- Umowa o pracę
- Elastyczny grafik dzięki któremu bez problemu połączysz studia z pracą lub innymi zajęciami
- Praktyczne szkolenie wdrażające
- Stabilna i pełna wyzwań praca w dobrze skomunikowanej części Mokotowa
- Zgrany zespół i super atmosfera!
Podobne oferty:
26.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Gdański Urząd Pracy
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz...
26.04.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Firma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa przydzielonych klientów...
26.04.2024
Care Coordinator - Customer Service Representative
Firma: Henry Meds
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track customer information, orders, and...