Ogłoszenie numer: 8965108, z dnia 2024-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- obsługa komputera
- czynne prawo jazdy
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Podobne oferty:
29.04.2024
Customer Support Specialist with Czech
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary 40 PLN...
29.04.2024
Customer Support Specialist with Bulgarian
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary...
29.04.2024
Customer Support Specialist with English and Polish
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to experience the world, we offer a...