- wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników
- wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną
- prywatną opiekę medyczną Medicover
- kartę Multisport
- ubezpieczenie grupowe PZU
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
- komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania
- kontakt z klientem w kwestii reklamacji
- przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem reklamacyjnym
- udział w analizie zdarzeń jakościowych
- nadzór nad terminowym rozpatrywaniem reklamacji
- rozliczanie reklamacji wewnętrznych i reklamacji od Klientów
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących reklamacji
- wykształcenie min. średnie
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze administracji reklamacji lub obsługi klienta (warunek konieczny)
- dobra znajomość procedur reklamacyjnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność organizacji pracy własnej
Podobne oferty:
16.05.2024
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
16.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Swobodnia
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności planowanie inwentaryzacji magazynu współpraca z innymi działami organizacji Nasze oczekiwania:...
13.05.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...