Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta (Obsługa w języku niemieckim)

Ogłoszenie numer: 3758220, z dnia 2020-10-14

Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta (Obsługa w języku niemieckim)

Miejsce pracy: wielkopolskie / Leszno

 

Opis stanowiska

Helpdesk – handel internetowy B2B oraz B2C - obsługa eksportu


Miejsce pracy: Leszno (Wielkopolska)

Wynagrodzenie: 2800,00 - 3000,00 zł netto

 
Poszukujesz pracy w przyjaznej atmosferze współpracy? Jesteś szczera/y? Cenisz sobie pozytywne relacje w zespole i potrafisz je budować? Chcesz wziąć udział w budowaniu zespołu, który będzie się wspierał w realizacji celu? Jesteś osobą, która ma poczucie odpowiedzialności za firmę i osiągane cele?

 
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów.

Wymagania

Wiemy, że wysoka kultura obsługi klienta, to wielka rzecz!

Powierzymy Ci tę misję, jeśli:

  • Lubisz pracę z klientami i posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Uwielbiasz język niemiecki i biegle się nim posługujesz w mowie i piśmie (wymagane C1).
  • Potrafisz się szybko uczyć nowych rzeczy.
  • Jesteś wysoce zmotywowana/y do pracy.
  • Wykazujesz się zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania.
  • Posiadasz entuzjazm oraz kreatywność w działaniu.
  • Jesteś odporna/y na stres i masz pozytywne nastawienie do życia.
  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista w obsłudze klienta, opanowanie, uczciwość, dokładność, wytrwałości w działaniu.
  • Posiadasz umiejętność samokontroli, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, oraz pracy w zespole.
  • Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer i wykorzystywać zasoby internetu (Wymagana umiejętność płynnego pisania na klawiaturze).

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta.
  • Dobra dykcja i łatwość formułowania wypowiedzi.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Znajomość podstaw html.
  • Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej - znajomość platform sprzedażowych.
  • Doświadczenie w telemarketingu.

Zakres codziennych obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z klientem, udzielanie informacji handlowych, pomoc przy składaniu zamówień oraz rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Sporządzanie ofert sprzedaży - sprzedaż internetowa.
  • Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Organizacja transportów międzynarodowych oraz ich koordynacja.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych oraz korespondencji i umów.
  • Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Nadzór nad kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.
  • Przygotowanie i wysyłka zamówionego towaru (Poznanie zakresu prac magazynu).
  • Udział w szkoleniach zleconych przez pracodawcę.
  • Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, związanych z prowadzoną działalnością.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00-16.00. W weekendy i święta masz wolne!
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość dokonywania zakupów produktów firmowych na preferencyjnych warunkach.
  • Pracę z wyjątkowymi ludźmi i świetną atmosferę.
  • Pracę w komfortowych warunkach biurowych.
  • Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji Leszna z darmowym parkingiem.
  • Dużą samodzielność w działaniu (po przeszkoleniu).
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Przyjacielskie poczęstunki.
  • Prezenty na święta.
  • Imprezy firmowe.
  • W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)

Etapy rekrutacji:

  • Prześlij do nas swoje CV. Uargumentuj, dlaczego uważasz, że ta praca jest dla Ciebie?
  • Jeśli twoja kandydatura nas zainteresuje, skontaktujemy się telefonicznie i zapytamy o kilka podstawowych, lecz istotnych dla nas informacji.
  • Kolejnym krokiem będzie bezpośrednie spotkanie, sprawdzimy Twoje kompetencje, umiejętności oraz dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej naszej firmy.
  • Po tym etapie pozostaje już tylko decyzja o wyborze najlepszego Kandydata. Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego, otrzymasz od nas informację zwrotną.
  • Zatrudnienie rozpoczniemy od 3-miesięcznego okresu próbnego.

Pierwszy etap rekrutacji rozpoczniemy od 09-10.10.2020.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.