Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim

Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków
  • Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca)
  • Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
  • Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów
  • Realizowanie celów projektowych i zespołowych
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - najlepiej C1
  • Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Sprawna obsługa komputera
  • Nastawienie pro-klienckie
  • Dyspozycyjność do odbycia 4 tygodniowego zdalnego szkolenia w godzinach 09:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku
To oferujemy
  • Elastyczność zatrudnienia-poszukujemy osób zarówno na pół etatu jak i na cały etat, ale ważna jest całkowita dyspozycyjność podczas szkolenia
  • Niepowtarzalną szansę współudziału w rozwoju nowego projektu
  • Innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Pakiet benefitów do wyboru
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Profesjonalne szkolenie wdrażające
  • Nowoczesne narzędzia komunikacji i technologii, które ułatwiają i przyspieszają pracę
To ogłoszenie o pracę dotyczy firmy Majorel (dawniej Arvato CRM Solutions). Majorel została utworzona 19 lutego 2019 roku z połączenia Arvato CRM Solutions i Saham Group. Odwiedź stronę Majorel [www.majorel.com], aby dowiedzieć się więcej ofirmie.

Podobne oferty:

03.12.2021

Customer Support Specialist

Firma: Norautron Electronics Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Zduńska Wola

The Customer Service Specialist serves as a key point of contact for internal Norautron Electronics Poland functions and external parties to engage the Customer & Logistics Service and Customer Service organization. The responsibilities YOU will have: Validating orders Processing customer sales orders Responding to customer...

Więcej informacji

03.12.2021

Junior Customer Support Specialist

Firma: Picodi

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Responsibilities: Respond to customer questions and concerns; Updating our Help Center; Verify transactions and correctly assign them to users; Live monitoring of our platform; Performing ad hoc tasks to ensure a smooth shopping experience for our customers. Who you are: Motivated and willing to learn; You have very good...

Więcej informacji

03.12.2021

Client Support and Payments Specialist with French

Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Scope of duties: Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis. Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail. Respond and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive calculation, payment, disbursement, and other related queries. Enroll...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia