Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć dołącz do naszego Zespołu!
- Profesjonalna obsługa klienta.
- Budowanie dobrych relacji z klientami.
- Doradztwo w zakresie asortymentu win.
- Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednim kontaktem z klientami.
- Znajomość branży winiarskiej.
- Umiejętność stosowania technik sprzedaży, negocjacji, zasad obsługi klienta.
- Znajomość zasad merchandisingu.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Osobiste narzędzia do pracy np. samochód, telefon, tablet.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
- Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/).
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Podobne oferty:
06.05.2024
Customer supporter
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia...
06.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
06.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku; Orientacja na Pacjenta i...