Doświadczenia w pracy różnych Handlowców



Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży E-Commerce

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży E-Commerce
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • wsparcie działów handlowych w procesach sprzedażowych na platformach market place, w szczególności Amazon oraz w sklepach internetowych naszych partnerów
  • współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy
  • samodzielne działania e-merchandisingowe w zakresie:
    • koordynacja prac przy tworzeniu kart produktowych dla szerokiego portfolio marek lidera branży, odpowiedzialność za opracowanie contentu przy współpracy z działami kreatywnymi firmy i agencjami e-commerce
    • wdrożenia kart produktowych na strony klientów
    • bieżąca optymizacja contentu
    • rekomendacja i realizacja działań wspierających rotację
    • zarządzanie budżetem wsparcia rotacji w obszarze e-commerce
    • monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych wraz z rekomendacją działań i ich wdrożeniem
    • analiza aktywności konkurencji
  • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży e-commerce
  • masz zdolność przekładania wniosków płynących z analizy zachowań konsumenta, kategorii, konkurencji na działania wspierające rotację
  • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
  • posiadasz silne kompetencje analityczne
  • dobrze znasz programy MS Office, szczególnie Excel
  • cechuje Cię nastawienie na realizację celów, skuteczność działania oraz samodzielność w realizacji zadań
  • wyróżnia Cię przedsiębiorczość, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej oraz pasja do budowania relacji interpersonalnych
  • lubisz wyzwania związane z wdrażaniem nowego obszaru w dużej organizacji
  • chcesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe w obszarze e-commerce

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
  • znajomość drugiego języka obcego

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • wsparcie działów handlowych w procesach sprzedażowych na platformach market place, w szczególności Amazon oraz w sklepach internetowych naszych partnerów
  • współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy
  • samodzielne działania e-merchandisingowe w zakresie:
    • koordynacja prac przy tworzeniu kart produktowych dla szerokiego portfolio marek lidera branży, odpowiedzialność za opracowanie contentu przy współpracy z działami kreatywnymi firmy i agencjami e-commerce
    • wdrożenia kart produktowych na strony klientów
    • bieżąca optymizacja contentu
    • rekomendacja i realizacja działań wspierających rotację
    • zarządzanie budżetem wsparcia rotacji w obszarze e-commerce
    • monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych wraz z rekomendacją działań i ich wdrożeniem
    • analiza aktywności konkurencji
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży e-commerce
  • masz zdolność przekładania wniosków płynących z analizy zachowań konsumenta, kategorii, konkurencji na działania wspierające rotację
  • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
  • posiadasz silne kompetencje analityczne
  • dobrze znasz programy MS Office, szczególnie Excel
  • cechuje Cię nastawienie na realizację celów, skuteczność działania oraz samodzielność w realizacji zadań
  • wyróżnia Cię przedsiębiorczość, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej oraz pasja do budowania relacji interpersonalnych
  • lubisz wyzwania związane z wdrażaniem nowego obszaru w dużej organizacji
  • chcesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe w obszarze e-commerce

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
  • znajomość drugiego języka obcego
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • współpraca z ekspertami / renomowani klienci
  • rabaty na produkty
  • niezbędne narzędzia
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.