Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Co najmniej 30 miesięcy doświadczenia w pracy w obsłudze klienta; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Podobne oferty:
21.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy; Osiąganie celów jakościowych...
21.05.2024
Doradca Klienta w branży sportowej
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferujemy: dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie; świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym; elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności; przyjazną atmosferę - praca w zgranym zespole; wyjścia integracyjne; prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;...
21.05.2024
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami podstawowa znajomość języka angielskiego doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta znajomość technik sprzedażowych obsługa komputera czynne prawo jazdy