Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (minimum B1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku lub z dowolnego miejsca w Polsce;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

29.04.2024

Customer Support Specialist with Czech

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary 40 PLN...

Więcej informacji

29.04.2024

Customer Support Specialist with Bulgarian

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER: Civil contract with salary...

Więcej informacji

29.04.2024

Customer Support Specialist with English and Polish

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to experience the world, we offer a...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia