Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w FoundEver! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa

Do twoich zadań należeć będzie:  

  • Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:  

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać;
  •  Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.  

Dołącz do nas a zyskasz:  

  •  Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  •  Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  •  Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?  

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

02.05.2024

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Lokalizacja: opolskie / Kluczbork

- czynności związane z obslugą klienta, fakturowanie, kompletowanie dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany...

Więcej informacji

02.05.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

Firma: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Lokalizacja: śląskie / Cieszyn

Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM firmy Wymagania: zdolność dobrej...

Więcej informacji

02.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia