Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w FoundEver! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie:  

  • Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:  

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz angielski (B1 minimum);
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.  
  • Chcesz pracować w elastycznych godzinach;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:  

  •  Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  •  Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  •  Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?  

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

16.05.2024

Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

Firma: PGE Dystrybucja S.A.

Lokalizacja: lubelskie / Janów Lubelski

Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej odbiorców oraz jej archiwizacja,...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer supporter

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Services Professional with Finnish

Firma: Foundever

Lokalizacja: dolnośląskie /

Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia