Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami;
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań;
Warunki zatrudnienia:
- Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę dla niestudiujących pracowników);
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna, my zapewniamy sprzęt. Jeśli wolisz pracować z biura - zapraszamy do naszych nowoczesnych biur w Warszawie oraz Gdańsku.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Podobne oferty:
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Dbanie o wysoką jakość...