- kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży
- budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a także identyfikacja potencjalnych klientów i partnerów biznesowych
- realizacja zadań związanych z planem sprzedażowym, raportowanie wyników i działań sprzedażowych
- współzarządzanie przydzielonym portfelem szkoleń w zakresie polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji, strategii marketingowej i działań promocyjnych
- planowanie harmonogramu oraz organizacja szkoleń
- współpraca z zespołem trenerskim i klientami wewnętrznymi
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
- min. 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji usług szkoleniowych
- umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientami
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań
- dokładność, staranność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność i chęć pracy w zespole
- dobra znajomość pakietów do pracy biurowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji szkoleń IT
- znajomość oprogramowania typu CRM
- pracę w trybie hybrydowym
- pracę w przyjaznej atmosferze, w firmie o płaskiej strukturze i niekorporacyjnym podejściu
- możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach związanych z edukacją, nowymi technologiami oraz IT
- wsparcie w zespole
- umowę B2B full time z płatnymi 26 dniami wolnymi
- 3-miesięczny okres próbny
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie
- dostęp do szkoleń, w tym szkoleń w ramach oferty Sages oraz Stacji IT
- w biurze piłkarzyki, pyszną kawę z polskich palarni, owoce, przekąski oraz inne zaopatrzenie
- kartę MultiSport lub system kafeteryjny
- biuro w samym centrum Warszawy (przy Dworcu Centralnym)
Podobne oferty:
20.05.2024
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Bonarka
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator Generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów...
20.05.2024
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Nowy Tuchom
Zadania Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz, Opracowywanie i administrowanie raportami w MS Power BI, Opracowywanie i administrowanie raportami w CRM, Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne), Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych,...
18.05.2024
Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim
Firma: Dekoma Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Swarzędz
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach...